SERVIS I ODRŽAVANJE

Naše je mišljenje da samo zadovoljni korisnici naših usluga mogu tržištu preneti našu poruku na najbolji mogući način. Običaj je da kažemo: „Vaše zadovoljstvo je naš imperativ”. U mogućnosti smo da Vam ponudimo usluge servisa i održavanja Vaših tehničkih sistema. Machina Group pored projektovanja, izvođenja i montaže, vrši i održavanja sistema u garantnom i vangarantnom roku za sve sisteme iz različitih oblasti rada kompanije. Svi tipovi održavanja obezbeđuju korisniku visok stepen sigurnosti i bezbrižnosti kada je u pitanju naša oprema.

Ono što je kod svakog tipa održavanja veoma bitno je:
• brzina odziva i,
• raspoloživost tehničkog osoblja na poziv u slučaju problema.

Macchina Group garantuje odziv u nekim slučajevima manji od sat vremena, sa raspoloživošću 24 časa dnevno. Ugovori o održavanju daju prioritet u odzivu na poziv i rešavanju problema korisnika koji imaju ovakve Ugovore, u garantnom i vangarantnom roku.

Bez obzira što je uređaj u garantnom roku, garancija sama po sebi ne garantuje popravku uređaja i vraćanje sistema u funkcionalno stanje u roku manjem od 45 dana, već samo napor da se uređaj što pre popravi. Upravo iz ovog razloga nudimo Ugovore o održavanju i u garantnom roku, kako bi korisnicima koji su potpisali ove ugovore garantovali popravku uređaja ili vraćanje sistema u funkcionalno stanje u ugovorenom roku.

Tehnička podrška

Ukoliko naiđete na bilo kakav problem pri korišćenju naših uređaja ili sistema, potrebno je samo da pozovete našu tehničku podršku. Macchina Group ima specijalizovan tim tehničke podrške koji je posebno obučen kako bi u brzom roku i na najstručniji mogući način rešili bilo kakav problem sa kojim se korisnik može suočiti. Tim je dostupan našim cenjenim klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini.